Re: Uszkodzony dysk Seagate

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:59:46 MET
Message-ID: <dvrar7$oaf$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> >>> Padl mi dysk Seagate 200 GB. Posialem gwarancje i dowod zakupu.
Wchodze
> > na
> >>> strone Seagate i pisze mi ze jest ciagle na gwarancji i ze mozna to
> >>> zalatwic. ale jak ? Mam rozumiec ze musze go wysalc za granice, oni
> > zrobia i
> >>> mi odesla ? Bo jak za granice to drozsza wysylka niz to warte. Czy tez
> > sa
> >>> jakies punkty w Polsce ? Musze miec gwarancje czy sam dysk wystarczy ?
> >> a nie oddajesz dysku do sprzedawcy?
> >
> > No ale sprzedawca nie chce mi przyjac (i sie nie dziwie) bo nie mam
zadnego
> > dowodu ze u niego kupilem
> >
> > Fantom
> >
> Który to sprzedawca nie nakleja własnych stickerów, albo nie honoruje
> gwarancji na podsawie S/N ? Chyba nie jakis garazowy menel, który towar
> ma z przybocznego Tira ? ;)

Jak cale zycie kupujesz w detalu to tak masz. A w hurcie prawie nikt nie
stosuje stickerow !

Fantom
Received on Wed Mar 22 12:05:17 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 22 Mar 2006 - 12:51:19 MET