bios nie startuje

Autor: DMaciag <dmaciag_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 17:36:35 MET

witam
sproboje opisac moj problem, wlaczam komputer i mam czarny ekran nie ma
nawet poczatkowego "beep" sygnalu po ktorym bios rozpoczyna swoje
procedury, jednak wentylatory, dyski i napedy optyczne dzilaja.
Wylanczam i restruje bios, pomaga bo jest "beep" sygnal i bios rusza
potem mam 3 szybkie sygnaly i dostaje komunikat:

COMS setting wrong
COMS data/time not set
owerclocking failed! please enter setup to re-cofigure
press F1 to run setup yuor system
press F2 to load deafult values end continue

jesli dam F1 i nic nie znienie to sytem proboje sie zrestartowac ale
nie rusza z miejsca, jesli dam F2 to windows sie laduje, ale przy
nastepnym restarcie musze retartowac bios.

A teraz co juz zrobilem :

Dokladnie odkurzylem wnetrze (bez zmian)
Update bios'u (bez zmian)
Wymienilem baterie na plycie (bez zmian)
Sprawdzilem stan tranzystorow
Wylaczylem zasialanie wszystkich urzadzen i pokolei je wlanczajac
sprawdzilem i wszystko dzialalo ok az podlaczylem klawiature.
Wyprobowalem inna klawiature (zwykla na kabelku) ta sama sytuacja.
I tu skonczyly mi sie pomysly.
Czy to mozliwe zeby klawiatura mogla wywolywac az takie komplikacje?
a moze to tylko zbieg okolicznosci, moze to plyta jest walnieta albo
jeszcze cos innego?

asus P5AD2 premium
pentium4 3.40 GHz
DDR II 533 dual chanel 1GB
asus extreme AX600 series 128 (ati chipset)
logitech LX500 Wireless

Bede wdzieczny za wszelka pomoc

Daniel