Re: dual channel

Autor: -=RapidHail=- <dyskus_at_usun.to.epf.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 17:46:29 MET

Użytkownik "Glikogen" <maci@k.pl.usunto> napisał w wiadomości
news:dvkk6s$q41$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam komputer w ktorym jest RAM na dualu (2 kosci) i chce dokupic kolejne dwie
> ale nie mam pewnosci czy trafie dokladnie te same co poprzednia para.
> Czy to ma jakis wplyw? Po upgradzie bedzie 2x kingston + 2x jakas inna firma.

    Ja ostatnio do 2x512 dorzuciłem 2x512, oba to te same GEIL CL2,5. Wynik: nie
poszło. Jedyne co się dowiedziałem z supportu ASUS'a to cytuję: "Refer to the
manual please. There is QVL table with tested memory modules." Tak więc, patrząć
na ta tabelę, można równie dobrze stwierdzić, że nie pójdą tam moduły 1GB, a
napisane support up to 4GB :D Super mają ten support, normalnie pięknie i
cudownie.