Re: Athlon czy sempron?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:05:05 MET

Jacek Osiecki wrote:

> Jaki procesor z jaką płytą? :)
>
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2521

Jeszcze w piątek na tej właśnie stronie były Semprony na S939 z płytami.
Poszukaj w innych firmach.

> Bo nie chcę małych wyjących wentylatorków. Najlepsze byłoby chłodzenie
> całkowicie pasywne, a jak nie to - to duże, 120mm wentylatory chodzące na
> minimalnych obrotach.

A lubisz średnie bezgłośne wentylatory? Ja lubię, dlatego używam Box,
poniżej 2000 obr./min. praktycznie niesłyszalne.

> No to po co dopłacać 100zł za "przyszłościową" platformę 939 która de facto
> nic nie daje?

Daje parę procent wydajności i o jakiś rok dłuższe życie. No i nieco
nowocześniejszy procesor (Athlony na S754 są starawe, bez SSE3).