Re: Athlon czy sempron?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 14:31:09 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 14:18:02 +0100, Bernard napisał(a):
> Nie kosztuje zdecydowanie więcej. Procesor z płytą w Komputroniku - ok.
> 600 zł.

Jaki procesor z jaką płytą? :)

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2521

Najtańszy procesor kosztuje tam 564zł - swoją drogą "nieco" tam drogo...
Najtańsza płyta asusa to 260zł.
Tymczasem Asus K8N-4E z sempronem 2800+ kosztuje razem niecałe 500zł.

> Dlaczego Box odpada? Nie lubisz gwarancji czy cichych wentylatorów?

Bo nie chcę małych wyjących wentylatorków. Najlepsze byłoby chłodzenie
całkowicie pasywne, a jak nie to - to duże, 120mm wentylatory chodzące na
minimalnych obrotach.

> Najtańszy Sempron na S939 kosztuje jakieś 350 zł.

No to po co dopłacać 100zł za "przyszłościową" platformę 939 która de facto
nic nie daje?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944