Re: WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 10:45:39 MET

 Ze względów zawodowych codziennie spedzam kilka godzin rejestrując a potem
edytując różne programy tv. Zaczynałem od Avera - jedna wielka tragedia,
ciągłe poszukiwanie sterowników na których ta karta chciała by stabilnie
pracować. Pomijając kiepską jakość obrazu, wciąż były kłopoty z dźwiękiem.
Mam kablówkę, które nadaje na róznych kanałach dźwięk w różnych formatach.
Żadne Chrisy ani Borgi nie pomogły. Kupiłem Pinnacle PCTV Stereo i jak ręką
odjął - przyzwoity obraz, czytelny system obsługi, bezproblemowe dostrajanie
dźwięku na poszczególnych kanałach, niezawodne programowanie nagrań itp. Ale
tyle się naczytałem na temat wysmienitości ATI AiW, że kupiłem. Bajerów od
metra ale znowu zaczęła się zabawa z dźwiękiem. Kombinowałem ustawiając
format na jakąś Gwadelupę albo inne Samoa, bo na Polandzie karta miała
kłopoty z rozszyfrowaniem tutejszego standardu. Do tego raz miałem stereo,
innym razem nie (a sygnał z kabla mam jak trzeba!). Szlag mnie trafiał, gdy
trzeba było dla zmiany kanału albo pykać po jednym, albo wchodzić w
ustawienia (nie korzystałem z pilota). Wróciłem do Pinnacle'a i wrócił
spokój. Karta pracuje stabilnie na firmowym sofcie. Jestem zadowolny.
WS