Re: WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 21:17:23 MET

Wacław Sondej wrote:
> kabla mam jak trzeba!). Szlag mnie trafiał, gdy trzeba było dla
> zmiany kanału albo pykać po jednym, albo wchodzić w ustawienia (nie
> korzystałem z pilota).

mam tego theatrixa i ogolnie podzielma zdanie przedmowcow.
1. oprogramowanie power cinema 3 jest do dupyyyyyyy i od razu trzeba je
wymienic jednak nie wiadomona co... (chyba ze tylko sporadycznie sie
oglada - wtedy da sie przezyc...) power cinema 4 jest niewiele lepszy

2. ja ze sterami ja nie mialem NIGDY problemow

3. na dzwiek jest metoda ze ustawia sie kraj jako ROMANIA

4. testowalem kilka wersji chrisTV z tym i musze przyznac ze jest zajebisty,
ale trzebaby wykupic professional aby wykorzystac potencjal karty (50$). I
tak ma troche problemow (np. ze snapshotami), ale ogolnie da sie
przezwyciezyc je. Opcji nagrywania coniemiara! Super jakosc! Lepszy obraz
zarowno na ekranie jak i nagrany jest ten z chrisaTV. ChrisTV 4.80 ma chyba
jakies bardziej zwalone ustawienia dzwieku niz 4.70. Nigdy nie udalo mi sie
zainstalowac 4.80 zeby dzialal dzwiek. Natomiast jak podmienie kilka plikow
na te skonfigurowane podczas instalacji 4.70 to wszystko dziala cacy i
problemow wiecej nie ma :)

5. na koniec o dzwieku - jedna osoba pisala ze nie ma stereo. ?? Czyzby? Mi
sie skonczyla wersja demo chrisa prof, ale chyba kiedys to sprawdzalem i
byl... Na pewno nie ma??

ps. co do wyboru w temacie... :) to jak chcesz sporo nagrywac to szczerze
polecam theatrixa

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840