Konfiguracja.... czy to jest to?

Autor: Majlosh <milosz_at_impak.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 02:13:12 MET

Witam... Chcialbym sie zapoznac z Wasza opinia na temat tego sprzetu:

1. Procesor
Athlon 3800+ X2
Wydaje mi sie ze to obecnie najlepszy wybor:-) w rozsadnej cenie

2. Płyta Głowna
Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI
j.w

3. Karta Graficzna
Tutaj pojawia sie problem poniewaz chce miec mozliwosc podłaczenia do
SLI [podobno wszystkie maja] i chcialbym poznac roznice pomiedzy silent
pipe II a I. Bo z tego co widze to na komputroniku sa 4 karty z Silent
Pipe z czego jedna jest "nowej generacji" czyli Silent Pipe II. Pytanie
brzmi ktora wybrac?

a) GeForce 6600GT Gigabyte Silent Pipe II 256MB (500/800) TV/DVI
(PCI-E) [Cena 519 zl]
b) GeForce 6600GT Gigabyte Silent Pipe 128MB (500/1000) VIVO/DVI
(PCI-E) [Cena 589 zl]
c) GeForce 6600GT Gigabyte Silent Pipe 128MB (500/1120) VIVO/DVI
(PCI-E) [Cena 639 zl]
d) GeForce 6600GT Gigabyte Silent Pipe IC Edition 128MB (500/1000)
TV/DVI (PCI-E) BOX [Cena 579 zl}

Jak widac cenowo nie duza roznica ale jednak jakas jest. Dziwi mnie ze
ten Silent Pipe II kosztuje mniej niz Silent Pipe zwyczajna. Wiadomo ze
czestotoliwosc jest inna ale dlaczego daja wyzsze czestotliwosci do
starszych modeli? Potrzebuje karty bezglosnej z rozsadnymy wynikami.

4. Obudowa
          SilverStone Temjin TJ-04 czarna
(jakies opinie na temat tej obudowy?)

5. Nagrywarka
No i tutaj nastepuje kolejne pytanie. Potrzebuje nagrywarki ktora jest
szybka w odczycie i zeby byla cicha i nie psula plytek. Predkosc
nagrywania nie jest az tak wazna. Prosze doradzcie cos do max ceny 270
zl!

6. Pamiec
          Kingston HyperX DDR 2x 512MB PC-400 CL2
Nie podkrecam komputera a dla mnie najwazniejsza jest stabilnosc i mam
nadzieje ze te pamieci to zapewnia...prawda? ;>

7. Dysk twardy
          WD Caviar SE-16 250 GB 16MB cache SATA-II
Potrzebuje cichego dysku ktory nie powinien miec sklonnosci do psucia
sie. Czy to dobry wybor?

Moje ogolne potrzeby to zeby komputer byl bardzo szybki, stabilny i
zarazem bardzo cichy oraz zeby go Windows Vista nie zaskoczyl. Nie
podkrecam komputera! Zasilacz juz posiadam Tagana 380 W. Prosze Was
doradzcie mi gdzie moglbym zaoszczedzic a gdzie kupic cos lepszego?
Bardzo dziekuje za Wasze odpowiedzi:-)

Pozdrawiam
Miłosz