Re: Dell D600, posiada ktos?

Autor: Przem_at_s - [Helldriver] <Przem_at_s>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 20:56:38 MET

Czesc. Wlasnie ja mam taki model. Nie zamienie go na innego laptopa.
Pentium M 1,6GHz
1024 Mb Ram
Radeon 9000
Dvd r/w
60Gb Hdd
Bluetooth
Wlan
Gigabit eth
Czytnik smartcard
Jak widac konfiguracja w miare ladna. Pracuje stabilnie i ani razu mnie nie
zawiodl. Komputer jest w miare lekki i cienki. Pracuje na baterii jakies 2,5
godziny przy maksymalnej jasnosci matrycy, wlaczonym wifi.
Jedyny problem jaki jest to mam leciutko peknieta obudowe w rogu komputera
przy glosniczku. Nie wiem z czego to sie pojawilo.
Co wazne to nie grzeje bardzo kolan. Temperatura znosna w porownaniu do
Compaq presario r3000.
Bardzo istotna sprawa, ze komputer jest bezpieczny, tzn jesli zalozysz haslo
na bios to nie usuniesz hasla przez wyciagniecie baterii lub clear cmos.
Haslo zapisane jest w 2 czy 3 kosciach na plycie glownej.
W razie kradziezy komputera jest to dobre zabezpieczenie.
Podobno pracuje na nich iles tam rzadow roznych krajow.

Pozdrawiam, Przemek