Re: Piny dla USB - znowu

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:42:17 MET

Użytkownik "EROR" <jakubbaczyk@post.pl> napisał w wiadomości
news:dvjbgu$3lo$1@opal.icpnet.pl...
> Witam.
> Wlasnie jestem po kilku probach podlaczenia kabla do frontowych gniazd USB.
> Oczywiscie staralem sie to zrobic
> posilkujac sie informacjami znalezionymi na tym forum przez google. Niestety
> wszystkie proby negatywne.
> Bardzo prosze o pomoc w dopasowaniu kabelkow do pinow na plycie.
> Piny na plycie sa opisane w nastepujacy sposob:
> 1- VREG_FP_USBPWR0 (Front Panel USB Power)
> 2- VREG_FP_USBPWR0 (Front Panel USB Power)
> 3- USB_FP_P0- (USB Port 0 Negative Signal)
> 4- USB_FP_P1- (USB Port 1 Negative Signal)
> [...]

zacznij od podłączenia jednego USB a drugi zrobiż analogicznie.

czyli na płycei w piny 1 3 5 i 7 wpinasz po kolei pin 1 czerwony pin 3
kabel biały 5 - granatowy i 7 brązowy.

W zasadzie powineneć mieć dwa komplety tych samych kolorów- ale widze masz
inqaczej wiec popatrz na taśme gdzie leci jeden komplet do złacz 1 3 5 7
  chyba nie zamieszałem ?