512 MB RAM...?

Autor: TOM <jda2006_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:41:10 MET

Witam wszystkich. Mam 6 letni komputer oto jego konfiguracja:

System operacyjny Microsoft Windows XP Professional

Plyta glówna:

    Typ procesora AMD Duron, 1200 MHz (12 x 100)
    Nazwa plyty glównej DFI AD75 (5 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM,
Audio)
    Mikrouklad plyty glównej VIA VT8367 Apollo KT333
    Pamiec fizyczna 256 MB (PC2100 DDR SDRAM)
    Typ BIOS'u Award (04/25/02)

Zamierzam dokupic 256 MB pamieci RAM i teraz moje pytanie:

- chcialbym zeby to byla jak najtansza pamiec i zeby pasowala do tej
ktora juz mam (gdzies czytalem ze pamiec pracuje z predkoscia
najwolniejszej z nich).

- ile powinna miec Hz (333 ?)

- czy poczuje znaczaca roznice po dolozeniu dodatkowej kosci, komputer
sluzy do internetu, filmow i sluchania mp3

- jak ustawic w opcjach wydajnosci systemu uzycie wiekszego uzycia
pamieci RAM do uruchamiania programów czy bufora systemu? gdzies z
gazet czytalem ze dla komputerow domowych powinno byc ustawione bufor
systemu.

Dziekuje wszystkim ktorzy beda chcieli pomoc. Pozdrawiam.