Piny dla USB - znowu

Autor: EROR <jakubbaczyk_at_post.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:24:50 MET

Witam.
Wlasnie jestem po kilku probach podlaczenia kabla do frontowych gniazd USB.
Oczywiscie staralem sie to zrobic
posilkujac sie informacjami znalezionymi na tym forum przez google. Niestety
wszystkie proby negatywne.
Bardzo prosze o pomoc w dopasowaniu kabelkow do pinow na plycie.
Piny na plycie sa opisane w nastepujacy sposob:
1- VREG_FP_USBPWR0 (Front Panel USB Power)
2- VREG_FP_USBPWR0 (Front Panel USB Power)
3- USB_FP_P0- (USB Port 0 Negative Signal)
4- USB_FP_P1- (USB Port 1 Negative Signal)
5- USB_FP_P0+ (USB Port 0 Positive Signal)
6- USB_FP_P1+ (USB Port 1 Positive Signal)
7- GND (Ground)
8- GND (Ground)
9- KEY (No Pin)
10-Not assigned (Not assigned)
Tak sa opisane piny w instrukcji plyty glownej.
Kabelek mam z osobnymi wtyczkami do kazdego pinu i sa opisane w nastepujacy
sposob:
GND (brazowy)
GND (czarny)
USB V+ (czerwony)
USB V+ (pomaranczowy)
USB D- (bialy)
USB D- (zolty)
USB D+ (granatowy)
USB D+ (zielony)

Jak probowalem roznych konfiguracji to system wykazywal podlaczenie sprzetu
ale z jakas wada uniemozliwiajaca dzialanie.

To co gdzie wetknac :-) ???

EROR