Mycha laserowa

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 00:24:24 MET

Witam,

Przeszukałem ostatnie 6 m-cy grupy w poszukiwaniu info nt wyboru myszki
laserowej i w zasadzie nic konkretnego nie wyszperałem. W zw. z powyższym
miałbym kilka pytań.
Czy myszki laserowe zaprzęgają w jakimś znacznym stopniu moc obliczeniową CPU?
Jakie w zasadzie firmy liczą się na polu laserowych gryzoni, a więc które
polecić możecie z czystym sumieniem do prostej obróbki grafiki, wideo?

Czytalem np. test Logitech MX1000, to nie byla zbytnio polecana graczom, ze
wzgledu na mase i cos, co sie zowie "akceleracja wsteczna". Niemniej żadnym
zapalonym graczem nie jestem, aczkolwiek od czasu do czasu lubie się
"odmóżdżyć" jakąś strzelanką.

Pozdr.,
Palmer