Re: Klawiatura pc/xt

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 12:24:28 MET

> takiego (ani przelacznikow na plytce). No nic, wyglada na to, iz
> klawiatura polezy sobie w szafie, bo nigdy nie wiadomo kiedy sie moze
> jeszcze przydac...

W szafie.....moja się ju z niedomyka :-)
Nic nie stoi na przeszkodzie byś użył elektroniki z innej klawiatury.
Zamontuj najlepiej z takiej co miała tego samego typu styki jak stara.
Jeżeli miala magnesy i kontraktony (taka niezniszczalna) - to mozesz wziac
kazda ktora miala styki. Natomiast problem moze sie pojawic w tych ktore
mialy folie (ale nie musi - tylko miej to na uwadze).
Przy odrobinie fantazji mozesz zamontowac elektronike ...bezprzewodowa !!!!
To tylko Twoja fantazja ogranicza mozliwosci wykorzystania tej klawiatury.

Powodzenia. Reksio