Re: Klawiatura pc/xt

Autor: Zeb Corpse <zebcorpse_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 08:55:12 MET

"Reksio" <mislawek@poczta.onet.pl> wrote in
news:dve69a$l9h$1@news.onet.pl:

> W szafie.....moja się ju z niedomyka :-)
> Nic nie stoi na przeszkodzie byś użył elektroniki z innej klawiatury.
> Zamontuj najlepiej z takiej co miała tego samego typu styki jak stara.
> Jeżeli miala magnesy i kontraktony (taka niezniszczalna) - to mozesz
> wziac kazda ktora miala styki. Natomiast problem moze sie pojawic w
> tych ktore mialy folie (ale nie musi - tylko miej to na uwadze).
> Przy odrobinie fantazji mozesz zamontowac elektronike ...bezprzewodowa
> !!!! To tylko Twoja fantazja ogranicza mozliwosci wykorzystania tej
> klawiatury.

Hm. Tez prawda, warto sprawdzic pare rzeczy w imie eksperymentu. Jak juz
wspomnial wczesniej Radoslaw Sokol, ewentualny uklad wymaga zaprogramowania
mk (co nie jest trudne, ale trzeba sie znac i miec sprzet do tego), wiec ta
droge zostawiam sobie na sam koniec. Dziekuje za wszystkie uwagi. Mialem
nadzieje, iz takie cos lezy u kogos w przyslowiowej szafie... :)

--
Zeb Corpse