Drukarka, dziwne objawy, czy coś da sie uratować ?

Autor: BloB <radziwon_usenet_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 12:23:36 MET

Witam
  Mam drukarkę hp 825c. Ostatnio przestała drukować i nie byłoby w tym nic
dziwnego, gdyby nie to że:
-zachowuje się jakby drukowała (jestem w stanie rozpoznać, że drukuje tabele
po dzwiękach jakie wydaje)
-wydruk testowy po czyszczeniu dysz wychodzi idealny
-wydruk testowy (testowanie połączenia z drukarką) wychodzi jak zwykle
(pracuje, ale wychodzi biała kartka)
Wymieniałem kartridż-zachowywała się jak zwykle, wymienialem sterowniki,
podłączałem do innego komputera, nawet przeinstalowywałem windowsa. Wygląda na
to że to wina samej drukarki. I teraz pytanie : czy to się da naprawić , jeśli
tak to czy drogo , jeśli nie to gdzie (najlepiej w Białymstoku)

Pozdrawiam Piotrek