Re: Czyszczenie pasty termoprzewodzacej, czym?

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 08:40:53 MET

Dnia 17.03.2006, o godzinie 08.05.31, na pl.comp.pecet, Tygrysek
napisał(a):

> Użytkownik "Miszka" <brandzik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli to pasta na bazie srebra, to ciężko jest... Nie dość że nie chce zejść
> to jeszcze się rozmazuje przewodzi prąd! Gdzieś kiedyś wyczytałem pomysł z
> myciem (dosłownie!) procesora szczoteczką do zębów (nie własną :-) z
> odrobiną detergentu.

Ja myłem własną zużytą. A ponieważ zmieniam co dwa-trzy tygodnie, to
wygląda jak nowa. ;)
A na poważnie, to myłem właśnie po takiej srebrnej paście. Szczoteczka była
delikatnie spryskana wodą. Nadmiar wody wycierałem dobrą srajtaśmą, po
której nie zostają farfocle. Potem odłożyłem procka do wyschnięcia. Chodzi
do dziś (już 2 lata).

> Kontrowersyjne ale w miarę skuteczne - osobiście w ten
> sposób wyczyściłem już kilkanaście Athlonów, Duronów itp. Wszystkie działają
> do dziś! Oczywiście potem procesor trzeba dokładnie wysuszyć szuszarką do
> włosów i pozostawić jeszcze na jakąś godzinę w suchym miejscu.

Można po prostu odłożyć na jakiś czas. Można - skoro zima - na kaloryferek.
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*