Re: Ładowanie baterii w asusie.

Autor: <leszbox_at_wu_pe.pe_el>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 08:45:17 MET

> W tra'u jest ikona pokazujaca % naladowania, a przy pracy na bateriach
> ile czasu pozostalo. Poziom rozladowania sygnalizowany led'em ustawia
> sie we wlasnosciach zasilania.

Poprzednie próby robiłem bez systemu, teraz chodzi juz z XP,
w systemie bateria pokazuje 0% (specjalnie ją rozładowałem)
i teraz działa tylko na zasilaczu, po wyjęciu wtyczki po kilkudziesięciu
sekundach przechodzi w stan uśpienia.
System przełącza profil (bateria/ zasilacz) i pokazuje, że
zasilacz podłączony i trwa ładowanie, tylko że nie ma
żadnego efektu tego ładowania.

Najdziwniejsze jest to, że właśnie wrócił z Wrocławia z naprawy,
gdzie stwierdzono, że wszystko jest OK.

Taka moja radość, dwa tygodnie czekania, (bo już następnego dnia
po zakupie okazało się, że pamięć szwankuje i nawet windowsów
nie dało się posadzić), teraz pamięć działa ale i tak czeka mnie
znów walka ze sprzedawcą.

Ostatnia nadzieja że to zasilacz, jutro zrobie próbę z zasilaczem
od innego Asusa. Chociaż jeżeli nawet tak będzie to nie wiem co dalej.