Re: jak rozkrecic/wyczyscic hp 610c

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 20:53:13 MET

ATZ_Rzeszow wrote:
> Witajcie
>
> Muzealna drukarka hp 610c stala bezczynnie prawie rok i teraz nie chce
> drukowac. Stala bez pojemnikow. W zasadzie moglbym ja wyrzucic, ale
> zainwestowalem ostatnio w nowe pojemniki i teraz szkoda.
>
> Drukarka nie byla wiele uzywana, wydrukowala max 1000 stron. Z tym ze
> raz wylal sie w niej czarny tusz. I pewnie zabrudzily sie w niej
> mechanizmy. Teraz slychac glosny zgrzyt zebatek, chyba od strony
> silniczka i mechanizmu przekladni (po prawej stronie patrzac z przodu.
> Po czym drukarka staje i mruga na pomaranczowo. Dawniej zachowywala
> [...]
Miałem identyczną drukarke kiedyś, zazgrzytała i przestała drukować, jak się
okazało wysypał się w niej mechanizm, a kupienie nawet uzyanego chyba nie
ma sensu. Pojemniki z tuszem stwały w pewnym miejsu i bez ręcznego ruszenia ich
nic się nie dało drukować:( Myślę, że najlepiej zrobisz jak odsprzedaż komuś te
pojemniki i zainwestujesz w nową drukarkę.

Pozdrawiam
         Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka