Najszybsza obudowa HDD na USB2

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 07:44:18 MET

Witam

Obecnie uzywam obudowy Digitusa, nie jest to demon predkosci. Transfery w
granicach 10-12MB. W srodku mam Samsunga SP2014N, zatem to nie jego wina.
Po prostu elektronika tej obudowy jest chyba malo wydajna.
Jaka polecilibyscie mi obudowe do dysku przy zalozeniu, ze ma byc na dyski
PATA i na USB 2? Zalezy mi na szybkosci, bo tego dysku uzywam do obrobki
duzych plikow wideo i transfer to podstawa.
Jesli istnieje istotna roznica przy transferze w przypadku obudowy na
FireWire to jestem takze taka zainteresowany.

Dzieki i pozdrawiam
Johnny