Re: [pytanie] Procesor sie grzeje !!!

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 23:14:01 MET

> Duzo, ale nie powinno skutkowac zawieszeniami (zabezpieczenia
> termicznie wlaczaja sie gdzies okolo 80-90st).

Tzn. 76 - 77 itd. bylo wtedy kiedy moglem to sprawdic swoim programem.
Mysle, ze wczesniej, kiedy komp sie wylaczyl, temperatura mogla dobic nawet
do 80 :/

> Czyli kreci sie na maksimum (jezeli to box). Jesli wentylator jest
> dobrze zalozony, to sprawdz czy sie nie ukurzyl.

Zakurzyl sie i to bardzo. Wczoraj go przedmuchalem, ale obawiam sie ze to
nie wystarczy. Nie wiem, czy powinienem sie brac za sciaganie radiatorka i
czyszczenie procka, czy dac to komus innemu, bo nie robilem tego jeszcze
nigdy sam. Wymiana karty, dysku itp. to tak, ale nie procek.

Jak sprawdzic czy to BOX?

Pozdrawiam.

--
Zebbik