Re: [pytanie] Procesor sie grzeje !!!

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 23:10:17 MET

Dzięki za wszelkie odpowiedzi :]

Mam jeszcze 2 pytania.

1. Jaka jest/powinna być średnia temperatura procka w czasie, gdy chodzą
tylko podstawowe programy typu Word, Calculator itd. (w moim przypadku PIV
3GHz)?

2. Nigdy nie wymieniałem pasty ani nie ściągałem radiatora z procesora,
szczerze mówiąc nigdy się procka nie chwytałem ....;
... jeśli miałbym przeczyścić radiator i wymienić pastę, czy to jest trudna
czyność, bo przyznam, że "grzebanie" w kompie sprowadzało się jedynie do
włożenia nowej karty graficznej, dysku, cd-romu itd. Jaka to miałaby być
pasta?

PS. wczoraj po wcześniejszym poście przedmuchałem wszystkie wiatraki; kiedy
otworzyłem obudowe w środku było dość gorąco :/, ale nie wpadłem na pomysł
żeby sprawdzić procka :/. Narazie (dziś) temperatura nie przekroczyła 65C,
przy wspomnianym kodowaniu do MPEG2 :]. Zobaczymy jak pójdzie dalej.

Jeszcze raz dzięki.

--
Zebbik
GG:   5557876