[pytanie] Procesor sie grzeje !!!

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 00:32:54 MET

Witam wszystkich.

Problem dotyczy procka, który się grzeje jeśli załącze kodowanie filmu do
MPEG2. Czasami trwa to nawet 10-12 godz. i temepratura dochodzi nawet do
76,77C. Jak myślicie czy jest to zdrowy objaw czy raczej coś jest nie tak.
Komp mi się 2 razy wyłączył, więc chyba coś się crzani i jest jakieś
zabezpieczenie przed przegrzaniem sie procka. Pozatym ilość obrotów coolera
nie przekracze 3400 obr/min. jeżeli procek się zagrzeje. Normalnie wynosi
ok. 2700 obr/min.

Mój sprzęt:

Intel Pentium IV 3GHz
płyta ASUS P4P800SE 1024MB
2 dyski twarde 80GB i 200GB
Karta graf. NVIDIA N6600GT 256MB

Pozatym mam program ASUS Probe, dzięki któremu mogę śledzić temp. na procku
i płycie.

Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.

--
Zebbik
GG:   5557876