Re: Arctic Cooling Freezer 64 - warczy, co w zamian ?

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 22:48:09 MET

> Za takim, który ma czujnik temp. wyprowadzony kabelkiem na zewnątrz,
> aby mierzył temp. (zmieniał obroty) zaleznie od temp. radiatora.
> W innym przypadku dobór wentylatora z TC (z czujnikiem wewnęrznym)
> jest bezsensowny. Innymi słowy wentylatory z TC przenaczone
> dla obudów, nie nadają się do montażu na radiatorach CPU.
> Taki wentylator nie jest w stanie "zauważyć" gorącego radiatora ;-)

Mam artica ale wersja pod p4 , tez po jakims czasie bylo hgo slychac...
ale po wydmuchaniu u przeczyszczeniu nie bylo problemu , czasami jeszcze
przy starcie zawyje ale tylko na 3 sek , jesli chodzi o TC to tez taki
mam do obudowy of korse ... jeden z lepszych went, jakie produkuja :P a
jesli chodzi o diode termiczna.. to jest na necie opis jak to obejsc
zeby ciagle pracowal na okol o 1800 obr

pozdr

VooDoo