Re: szlifowanie radiatora

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 22:35:29 MET

Radosław Sokół wrote:

> Ma sens.

> W tej chwili raczej wszystkie są gładkie. W tych najlepszych
> można się wręcz przeglądać jak w lusterku prawie :-)

nie wszyskie ja mam scythe ninja czyli teoretycznie dobry a okazalo sie
ze na spodzie wyraznie sa wyczuwalne slady po frezowaniu - az sie prosi
o szlifowanie. zastanawiam sie tylko czy polerowanie jest konieczne ze
szkoly pamietam ze samo polerowanie nie zmniejsza specjalnie
chropowatosci jedynie zmienia strukture powierzchnii materialu.

--
Pozdrawiam Tomek