Re: Arctic Cooling Freezer 64 - warczy, co w zamian ?

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 21:28:13 MET

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w
wiadomości news:dv94at$25m$1@news.dialog.net.pl...
> Witam!
(...)
> [...]
> Freezera 64 non-Pro ? Oczywiście nie powinien być głośniejszy od tego
> który właśnie dogorywa i zastanawiam się, czy nie zastosować w jego
> miejsce Arctic Cooling Fan Pro TC
> (http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC - taki sam wyciąga
> mi powietrze z obudowy i złego słowa na niego nie mogę powiedzieć) -
> niby 80 mm do obudowy, ale wydajność przepływowa powietrza zbliżona,
> więc nie powinno być problemów z przegrzewaniem radiatora.
> Dobrze kombinuję, czy jednak raczej powinienem się rozejrzeć za innym
Za takim, który ma czujnik temp. wyprowadzony kabelkiem na zewnątrz,
aby mierzył temp. (zmieniał obroty) zaleznie od temp. radiatora.
W innym przypadku dobór wentylatora z TC (z czujnikiem wewnęrznym)
jest bezsensowny. Innymi słowy wentylatory z TC przenaczone
dla obudów, nie nadają się do montażu na radiatorach CPU.
Taki wentylator nie jest w stanie "zauważyć" gorącego radiatora ;-)