Arctic Cooling Freezer 64 - warczy, co w zamian ?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 14:20:31 MET

Witam!
Ostatnimi czasy zaczął powarkiwać wentylatorek na moim niespełna rocznym
Arctic Cooling Freezer 64 - znaczy się nadchodzą jego ostatnie dni.
Pechowo gdzieś zawieruszyłem paragon i raczej z gwarancji nie skorzystam
(zakładając że w ogóle by mi się udało - Proline :-( ) więc pozostaje
wymiana wiatraczka na obecnym radiatorze, o ile planowane dzisiejsze
dmuchanie sprężonym powietrzem nie uciszy go przynajmniej na jakiś czas.

Moje pytanie: jaki zamiennik fabrycznego wiatraczka można zastosować do
Freezera 64 non-Pro ? Oczywiście nie powinien być głośniejszy od tego
który właśnie dogorywa i zastanawiam się, czy nie zastosować w jego
miejsce Arctic Cooling Fan Pro TC
(http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC - taki sam wyciąga
mi powietrze z obudowy i złego słowa na niego nie mogę powiedzieć) -
niby 80 mm do obudowy, ale wydajność przepływowa powietrza zbliżona,
więc nie powinno być problemów z przegrzewaniem radiatora.
Dobrze kombinuję, czy jednak raczej powinienem się rozejrzeć za innym
wiatraczkiem ? Za jakim ?

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl