Re: Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 16:16:12 MET

"Jaroslaw Banachowicz" <banjar1_spam@lido.net> wrote in message
news:54p5e3-sqn1.ln1@proxy1a.lhsystems.pl...

> Uuu, to zes pojechal :-) No ale do takiej obudowy nie ma co oszczedzac na
> zasilaczu. Ustawiony na '3' pewnie? Jakie masz pozostale komponenty?
> Chcialbym oszacowac pobor mocy.
> Czym sie kierowales przy wyborze obudowy i zasilacza? Recenzjami w Sieci?

> Ciekawe jak mocno slychac by bylo ten dysk bez SilentBoxa, tylko z
> Antecowym
> wygluszeniem...

z tym zasilaczem nie bylo tak drogo z racji, ze kupilem go za wielka woda,
obudowe zas w pixmanii - najtaniej no i jeszcze po odliczeniu vatu :)
Phantom ustawiony jest domyslnie na '2' - nie jestem maniakiem gier wiec nie
rozgrzewam sprzetu do czerwonosci.
Do tej pory mialem mozna to nazwac standardowa obudowe, ktora domowymi
sposobami staralem sie wygluszyc, a wiec mata wyciszajaca, zrezygnowanie z
wentylacji proca i grafiki, dyski podwieszane na takich grubych opackach
zaciskajacych itp. Efekt końcowy jaki otrzymalem nie był jednak
zadowalający, głównie za sprawą zasilacz (2 wentylatory, nie zbyt ciche).
Jasne było, że coś tu trzeba bylo zrobic - tym bardziej ze zasilacz nie
wydalal prądowo - mam sporą liczbę urządzeń USB, a i bez nich na testach
obciążeniowych komp się restartował.
Pomyślałem więc, że jak cos robić to wreszcie porządnie, stąd te elementy
Anteca.
co do mojego sprzetu to jest tu P4/3ghz, Radeon8500, modem, audigy, 2xhdd,
DVD-RW czyli nic takiego a jednak 350W już nie starczalo a przynajmniej w
moim konkretnym przypadku.

--
Dariusz Krok