Re: Gigabyte wymyślił płytę K8NS-939

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 18:23:38 MET

Użytkownik bradi napisał:
> niby tak, ale zrobilem tak ze zainstalowalem najpierw stery z plyty wiec nie
> wiem jak tam jest to zrobione,

Jeżeli płytka ze sterami do płyty jest zrobiona tak, jak w innych
Gigabyte'ach - samoodpalający się instalator "wszystkiego", który po
kolei sam wszystko instaluje, to zainstalowały się tylko te komponenty,
które są potrzebne i na pewno płyta nie wciskała na chama sterowników do
nVidowego dźwięku czy sieciówki.

> Pytanie czy gdybym wczesniej nie isnatlowal sterow z plyty
> dolaczonej do plyty glownej sterownik z nvidii dalby rade obsluzyc dzwiek i
> siec?

Na pewno nie. nVidia w swojej paczce daje sterowniki tylko do swojego
dźwięku i sieciówki, a na Gigabyte'ach te komponenty pochodzą od innych
firm i tood nich musisz brać sterowniki.

> Chce jeszcze raz stawiac system i nie wiem co bedzie najlepsze,
> najoptymalniejsze. Uzytkownicy tej plyty pomozcie!

Osobno driverki nVidii bez sterów do dźwięku i sieci, potem osobno
sterowniki Marvella do sieciówki i Realteka do dźwięku. Ja tak robię i
żyję ;-) a na poważnie to nie wyobrażam sobie innego toku postępowania...

Pozdrawiam wraz z moją GA-K8NS-939

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl