Re: Gigabyte wymyślił płytę K8NS-939

Autor: bradi <bradiniecierpispamu_at_com.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 17:36:23 MET

> Sterowniki nVidii pozwalają wybrać dla jakich komponentów chcesz
> instalować pliki. Odznaczasz sieciówkę i dźwięk, a resztę instalujesz. Do
> sieciówki i dźwięku są osobne instalatory driverków.

niby tak, ale zrobilem tak ze zainstalowalem najpierw stery z plyty wiec nie
wiem jak tam jest to zrobione, a pozniej zainstalowalem sterownik ze strony
nvidi z zaznaoczymi wszystkimi opcjami tzn i dla sieciowki i dla dziwieku i
jakos to dziala. Pytanie czy gdybym wczesniej nie isnatlowal sterow z plyty
dolaczonej do plyty glownej sterownik z nvidii dalby rade obsluzyc dzwiek i
siec? Chce jeszcze raz stawiac system i nie wiem co bedzie najlepsze,
najoptymalniejsze. Uzytkownicy tej plyty pomozcie!