Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: <johny.fcb_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 17:25:23 MET

Witaj Rafale.

Jestem zainteresowany wlasnie takim samym notebookiem jakiego Ty
posiadasz, wiec...spadasz mi z niebios :-)
Jesli to mozliwe to prosze napisz ( ewentualnie na maila) co
uwazasz o tym notku, co Cie drazni lub co Ci sie podoba. Mnie
interesuje notebook do prac biurowych, czasami filmów i bardzo rzadko
jakis gier. Równiez mobilnosc jest tu wazna. Powiedz jak mozesz,
czy nx6125 to strzal w 10tke, czy moze zainteresowac sie czyms
innym? Bardzo mi sie przyda Twoja opinia, mysle ze równiez dla
innych.

Z góry dzieki za odpowiedz...
Pozdrawiam.

ps. Napisz jak mozesz cos o matrycy...bo te modele maja chyba ta
wieksza rozdzielczosc. Jesli nie chcesz zasmiecac watku to
napisz mi na maila...bede wdzieczny