Re: Gigabyte 6600GT z silentPipe - ktore?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 19:51:57 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Osiecki*, która zaskrzeczała:

> Mam zagwozdkę, chcę kupić Gigabyte 6600GT... i nie wiem którą z tych dwóch:

> http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?mod=store&grp=21&cmd=show_detail&id=17827

> http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?mod=store&grp=21&cmd=show_detail&id=22069

> VP-E ma niby słabsze taktowanie (1000MHz, DDR 500MHz) niż VP (1120MHz,
> DDR 560 MHz) - ale czy taka drobna różnica jest w ogóle zauważalna? W
> dodatku widzę, że obie karty wyglądają identycznie, chłodzenie nie jest
> jakieś specjalnie lepsze w tej drugiej... Czy nie będzie się przegrzewać?

> [...]

Nie jestem pewien na 100%, ale wersja E ma chyba słabsze pamięci (albo
jest wyselekcjonowana i mniej kręcalna). Ta bez E ma 1.6ns Samsunga (mam
taką ale AGP) i widzę że jest przez sprzedawcę/dystrybutora podkręcona
od razu, producent "podkręca" ją w nowszych biosach ale chyba nie aż
tyle. Sam byś podkręcił podobnie, i z dużym prawdopodobieństwem też
więcej. Różnice głównie będą w 3dmarku, trochę też w nowszych grach.
Jeśli kręcenie Cię nie kręci to weź tańszą. Tylko pamiętaj o jakimś
wymuszeniu obiegu powietrza w obudowie, jak nie ma w ogóle wentylatorów
to warto gdzieś zainstalować dołączonego wiatraczka.

BTW drogo trochę...

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"Wtedy Bóg rzekł:'Nie może pozostawać duch mój w człowieku na zawsze,