Re: Athlon 2000 - OC

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 19:53:59 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:13032006.7D43F996@budzik61.poznan.pl...
> Witam
> Mam athlona 2000 (12,5 x 133) - chciałbym go ustawic na 9 x 200 tak zeby
> chodził z takim samym taktowaniem jak pamieci. Czy poza temperatura jest
> jeszcze cos na co powinienem zwrócic uwage? Czy tylko temperatura moze
> ewentualnie uszkodzic procka, czy jest cos jeszcze?

odblokowany mnoznik, bez tego ani rusz, temperatura, voltage na procku, dla
pamieci, zasilacz min. 350 watt, markowy, ciezki, a nie jakis szczmelc za 20
zł. dobra cyrkulacja powietrza w obudowie, odpowiednie pamieci, w tym
przypadku min. pc3200. zbyt wysoka temp. moze usmazyc proc :)

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]