Re: Komp sie resetuje

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:24:07 MET

Użytkownik "Andrzej" <aolech@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dv42a5$frs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dobrzy ludzie, pomozcie bo mnie trafi za chwile...
> Z niewiadomych przyczyn resetuje mi sie komp co 2-3 godziny.
> Co moze byc przyczyna?
>
> Sprzet:
> procek Athlon 2400
> plyta gł: AsRock K7V2
> 2 dyski Seagate 80 i 120GB
> Nagrywarka DVD Liteon costam :)
> Grafika ATI Radeon 9250
> 2 karty dzwiekowe - live i jakies badziewie, ktore obsluguje mi 5.1
> do tego AverTV, karta FireWire, i zintegrowana sieciowka, na ktorej hula
> sobie inet.
> To wszystko na zasilaczu 350W
> [...]
po pierwsze zasilacz, sprawdz jak trzyma poszczegolne napiecia, po drugie
sprawdz pamiec RAM programem Memtest (http://www.memtest86.com/)
Jesli pamiec jest uszkodzona ten test to wykaze.

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]