Komp sie resetuje

Autor: Andrzej <aolech_at_vp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:16:06 MET

Dobrzy ludzie, pomozcie bo mnie trafi za chwile...
Z niewiadomych przyczyn resetuje mi sie komp co 2-3 godziny.
Co moze byc przyczyna?

Sprzet:
procek Athlon 2400
plyta gł: AsRock K7V2
2 dyski Seagate 80 i 120GB
Nagrywarka DVD Liteon costam :)
Grafika ATI Radeon 9250
2 karty dzwiekowe - live i jakies badziewie, ktore obsluguje mi 5.1
do tego AverTV, karta FireWire, i zintegrowana sieciowka, na ktorej hula
sobie inet.
To wszystko na zasilaczu 350W
temp. procka 43 stopnie, ani mniej ani wiecej

Nie ma znaczenia co na nim robie bo czasem nic nie robie tylko w tle chodzi
sobie eMule i nagle z pokoju obok slysze PIK - RESET.

Ktos pomoze?

Pozdrawiam!