Re: RAID 0,1,5...

Autor: vector <vector_at_krakooow.kki.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:23:52 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:dv3sa4$pka$1@polsl.pl...
> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo teraz wysyłasz nie-
> prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

mam za dużo kompów ostatnio... nie wszędzie jeszcze włączyłem :)

> A w jakim celu?
a) bezpieczeństwa danych
b) szybkości przetwarzania danych (stripping - czy jakoś tak)

> Wszystkie takie wbudowane/tanie interfejsy IDE realizują
> macierzowanie prawie wyłącznie w sposób programowy. Lepsze
> to niż całkiem programowa macierz w pewnym zakresie, ale
> ma swoje poważne wady.

acha... czyli taki sam szajs jak winmodem, który z modemem nie ma nic
wspólnego... :) To teraz już wiem dlaczego na płytach głównych INTELA
(poza serwerowymi) nie montuje się tzw. RAIDów. I teraz też wiem, że
następna płyta głowna jaką zakupię będzie Intela... :)

Pozdr, V.