Re: dobry notebook z ekranem 12'1

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:17:05 MET

Dnia 2006-03-13 13:32:24, encja *Miro* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> witam
> czy mozecie polecic jakiegos dobrego notka dla kobiety chodzi mi o to zeby
> byl lekki, maly, glownie bedzie na nim praca biurowa wykonywana inne
> zastosowania rzadko
> cena powiedzmy do 6-7 tys brutto no chyba ze znacie jakis lekki notek z
> wiekszm ekranem to tez bym prosil

Po co większy ?!
Kobiety kochają takie małe puzderka, co to obok puderniczki da się do
torebki wcisnąć ;)

Popatrz no na to:
http://www.notebooki.pl/lista/notebooki/217/

Natomiast nie polecam tego:
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1289/

Asus serii 5 pierwsze wrażenia sprawia fantastyczne: 1,5 kg, cienki,
świetna klawiatura, bogate wyposażenie, dwie baterie (nie wiem, czy
akurat ten model ma). Ale: brak systemu, po roku zaczyna trzeszczeć,
wentylator wyje jak potępieniec no i wiesza się przy przejściu z trybu
zasilania sieciowego na bateryjne (trzeba w BIOS powyłączać niektóre
funkcje zarządzania energią)

HP - nie korzystałem, ale posiadam żonę, która posiada dość leciwego już
IBM T23, i której się omawiany Asus bardzo podobał - i której podoba
się mój obecny hapek, tyle że za duży ;)
Zatem szukam naiwniaka, który pierwszy wywali 6k i opowie mi, czy warto
było ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]