Re: 3COM 3c905c-tx-m - dziwny problem

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 15:52:11 MET

#parasite# <slawek@gregmar <kropka>pl> wrote:

> Czy to sieciówka jest niesprawna?? Wcześniej miałem D-linka i wszystko
> śmigało. Ma ktoś jakiś pomysł?

            A jak na innych komputerach? Bo albo sieciowka jest uszkodzona
[dostales ja podobno za darmo - pewnie to bylo powodem] albo plyta glowna
ma problemy z wykrywaniem PCI i przydzielaniem przerwan. Mam od dawna taka
sieciowke - wczesniej dzialala na desktopie z plyta na KT133A, potem
nForce2 Ultra pod w2k, potem w serwerku na iBX pod win2003 serwer trial,
teraz pod debianem sarge i nigdy nie mialem z nia takich problemow, zreszta
zadnych problemow poza tym ze na iBX + PII350 mogloby byc mniejsze
obciazenie CPU, a tym samy wieksze transfery po LAN.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl