Re: 3COM 3c905c-tx-m - dziwny problem

Autor: #parasite# <slawek_at_gregmar>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:57:35 MET

Dnia Mon, 13 Mar 2006 15:52:11 +0100, Michal Bien napisał(a):

> A jak na innych komputerach? Bo albo sieciowka jest uszkodzona
> [dostales ja podobno za darmo - pewnie to bylo powodem] albo plyta glowna
> ma problemy z wykrywaniem PCI i przydzielaniem przerwan. [...]

Na drugim kompie z płytą Shuttle AK32 dzieje się to samo co na moim z DFI
AD77.
Sieciówke kupiłem na Allegro, za niecałe 10zł. W sumie mógłbym reklamować,
ale koleś włoży do kompa i będzie mu śmigać. To już chyba lepiej kupić
inną.
W sumie to nie wiem czy to wina karty bo nawet przez kilka godzin chodzi
bez zarzutu.
Może coś w BIOSie trzeba pozmieniać?

Pozdrawiam

--