3COM 3c905c-tx-m - dziwny problem

Autor: #parasite# <slawek_at_gregmar>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 15:07:58 MET

Witam
Jakiś tydzień temu dostałem tą sieciówkę, więc zadowolony wsadzam ją do
kompa. Win2k wykrył ją, ale po chwili wisi. No to restart.
Komp się odpala normalnie, sieciówk jest, net działa wszystko OK. Na drugi
dzień odpalam kompa i sieciówka znikła, jest tylko nieznany kontroler
ethernet czy jakoś tak. Próbuje zainstalować sterownik od tej karty, ale
win2k uważa, że to nie są te sterowniki, mimo że wcześniej były OK.
Wsadziłem do innego slotu PCI i wszystko ok. Wykrył ją i chodzi. Następny
dzień i to samo. Szlag mnie trafia i myśle, że może to wina windowsa.
Przeinstalowałem windowsa. Sam ładnie ją wykrył podczas instalacji. Net
działa, wszystko ok. Na drugi dzień odpalam - wszystko ok. Już się cieszę,
że działa, odpalam dzisiaj i quwa znowu to samo.
Czy to sieciówka jest niesprawna?? Wcześniej miałem D-linka i wszystko
śmigało. Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dzięki.

Pozdrawiam

--