Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 09:32:56 MET

Michal Bien napisał(a):

> win32 dodatkowe klawisze klawiatury 105 klawuszowej w stosunku do 102
> klawiszowej bardzo sie przydaja, przynajmniej mi, bo do myszy siegam raczej
> niechetie.

Hmm... Właściwie zapomniałem o tych dodatkowych klawiszach Win, a tych
od ATXa nie używam praktycznie wcale... A co do starych kalwiatur, to
mają coś, czego barkuje większości nowych - naprawdę fajny "click". ;)
Potem zaczęła się ta cała mania wyciszania czego się tylko dało. :)
Chociaż i tak obecnie używam najzwyklejszej klawiatury PS/2, ale siostra
ma taką fajną, starą na przejściówce PS/2<==>DIN, chociaż dwudziestu lat
może nie ma... :)

# /George Orwell - Rok 1984/