moze ktos wie jaki to program?

Autor: Voytas <pphu_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 09:23:23 MET

hm...mam nadzieje ze na dobra grupe pisze...
kiedys mialem taki program do "szpiegowania" tylko niepamietam nazwy
zapisywal on wszystkie (albo tylko wybrane akcje danego uzytkownika
komputera)
informacje zapisywal do pliku tekstowego np. kiedy zostal otwarty jakis
program, kiedy zamkniety,
mozna bylo zaznaczyc zeby przechwytywal on wszystkie zanaki wpisywane na
klawiaturze itd...np, zeby przechwycic haslo, maila albo np rozmowe na
czacie
dostep do programu mozna bylo oczywiscie zabezpieczyc haslem...
...moze ktos zna nezwe tego programu....wiem ze jest kilka podobnych
programow...

i 2 pytanie: potrzebuje program ktory by zapisywal wszystkie mejle
przychodzace i wychodace w innym katalogu niz Outlook Express. Chodzi tu o
kopie bezpieczenstwa...zeby zostawaly slady takich maili nawet po ich
skasowaniu z outlooka. Chyba ze jest taka opcja w outlooku...ale istotne
jest zeby robil to "po cichu" tzn zeby uzytkownik nic nie wiedzial...no i
zeby dostep do tego folderu z kopia bezpieczenstwa byl zabezpieczony haslem.
Oczywiscie usuniecie jakiegos majla w programie nie powinno miec wplywu na
ten katalog.

pozdro