Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 02:12:14 MET

Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote:

> uzywajacy 20-letniej klawiatury z przejsciowka din-ps/2 i ani myslacy
> o zamianie na nowa.

            A to jeszcze dziala z nowymi plytami? Nie chodzi mi o przejsciowke
DIN->mini DIN, tylko o klawiatury z tamtego okresu dostosowanie do 8086,
ew. z przelacznikiem na spodzie 8006/80286?
            Dwie takie klawiatury z konca lat 80/poczatku 90. po przelaczeniu
na 80286 jeszcze w czasach plyt BabyAT z DIN w ~1998 r. uparcie wymagaly
nacisniecia jakiegokolwiek klawisza by POST szedl dalej - potem bylo OK.
Ustawienie w SETUPie "skip keyboard error" tego nie likwidowalo. Znudzilo
mi sie i wlasnie z tego powodu powedrowaly na strych, tym bardziej ze pod
win32 dodatkowe klawisze klawiatury 105 klawuszowej w stosunku do 102
klawiszowej bardzo sie przydaja, przynajmniej mi, bo do myszy siegam raczej
niechetie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl