Re: jak odblokować mini PCI notebooka HP nx6110

Autor: pex <grzebor_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 21:17:08 MET

> zasadzić kartę w slot i po wybudzeniu komputera można się cieszyć :D
> niestety działa to tylko do momentu resetu ponieważ każde uruchomienie
> powoduje sprawdzenie tzw. Vendor ID na karcie.
> No to pozdrawiam i życzę powodzenia
> --
> Grzegorz Polak

Dzięki serdeczne, trochę mi rozjaśniłeś. Na tym forum to zdaje się że
proponują wpięcie karty podczas staru Linuxa. "...have your laptop open and
bootup, when you see the boot:_ line insert the card then press enter..."
Czym to może grozić? Kartę wifi to od biedy mogę odżałować i kupić nową
przerobioną na Allegro. Jednak laptopa to bym wolał nie popsuć. A może da
się odpalić knopixa po wyjściu ze stanu hibernacji (włączonego pod
Windowsami) i bez resetu?

pex

ps. najlepszego z okaczji dzisiejszych imienin Panom Grzegorzom