[Glosniki] Gdzie sie podziewaja slowa?

Autor: Qgar <qgar_at_interia.USUNpl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 21:20:14 MET

Witam!
Od pewnego czasu mam problem z glosnikami. Zdarza sie, ze
dzwiek sie nagle scisza, ale nie w calosci. Przede wszystkim
nie slychac w takim momencie slow mowionych, natomiast muzyka
brzmi jakby cos dzwieczalo - przypomina jakby glos pochodzil
z pustej blaszanej hali.
Najciekawsze dla mnie jest to, ze wlaczenie jakiegos urzadzenia
np. lodowka, czajnik elektryczny - powoduje, ze dzwiek wraca
do normy, choc nie zawsze. Co moze byc przyczyna takich
"efektow"?
Poczatkowo myslalem, ze to wina kabla karta dzwiekowa-glosniki,
ale po tych czajnikach itp. juz nie jestem pewien.
Sprzet, to glosniki stereo Sundio 360W (maja juz z 8 latek), a
karta dzwiekowa to element plyty glownej z chipsetem i865PE.

Za wszelkie rady bede wdzieczny
Pozdrawiam
Qgar
qgarATinteriaDOTpl