Re: Problem z NTT

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 22:53:27 MET

> Mamy XXI wiek. Są lepsze sposoby niż stacja dyskietek i wkładanie dyskietki
> ze sterownikami przy każdej instalacji systemu. Najprostszym sposobem jest
> zrobienie gotowej płyty z SP1 lub SP2

chciałbym podkreslic w tym cytacie dwa słowa KAZDEJ i ZROBIENIE.
Dlaczego zakładamy domyslnie ze system z licencją bedie instalowany
wielokrotnie?
Dlaczego płacimy za system prawie 400zł i musimy go połatac, uzywajac
innej istniejacej juz kopi tego samego systemu.....

wiem, niekt mi nie każe, i nawet skorzystałem z tej wolnosci, ale to ze
są genialne sposoby radzenia sobei z problemami nie zmiania faktu ze te
problemy istnieją.....

Do autora wątku:
weź zrób "dir" (tej dyskietki ze sterownikami do kontrolera sata) do
p;liku i walnij tu jego zawartosc.... moze tam brakuje takich plików,
dzieki którym winda wie gdzie są sterowniki...

ToMasz