Re: Problem z NTT

Autor: Piotrek <piotr.wygoda_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:10:22 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> To niestety jest Twoja niewiedza.
> W pudełku znajduje się na 99% dyskietka ze sterownikami do płyty głównej.
> W momencie uruchomienia instalatora Windows wyświetlana jest informacja,
> aby nacisnąć klawisz F6 w celu "zaaplikowania" innych sterowników -
> naciskasz
> ten klawisz (dyskietka w stacji dysków) i zostaną dodane sterowniki, które
> umożliwią poprawną instalację.

Dyskietki nie ma :( Jest płyta CD ze sterownikami do płyty głownej.
Ponoć w instrukcji jest napisane, że należy z niej zbootować kompa i tam
utworzyć dyskietkę.
Ale płyta się nie bootuje mimo, iż mam ustawiony w biosie first boot: CD/DVD

> ps. nie zwalaj winy na cały świat - jak kupujesz umywalkę i nie potrafisz
> jej zamontować,
> to wzywasz odpowiedniego specjalistę; podobnie bywa też z komputerami -
> jak nie
> umiesz czegoś zrobić, to kupujesz produkt gotowy do użycia, lub zlecasz
> zrobienie
> czegoś kompetentej osobie...

Dlatego kupiłem produkt gotowy.... bez systemu (tak było napisane).
Po czym sie okazuje, ze jest tam LINUX, którego w ogole nigdy w życiu nie
pragnąłem.