Re: drukarka HP - problem z instalacja

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:09:59 MET

Tom zapodał(-a):
> Witam, zakupilem drukarke HP Officejet 5610xi All in one.
> Dziala na laptopie, na desktopie niestety nie,
> pozdlaczam ja do komputera poprzez USB ( drukarka jest pod USB 2.0) Desktop ma 1.1
> USB na desktopie dziala, , XP sam wykryl sprzet i probowal instalowac, po
[...]

Problem może rozwiązać... wymiana kabla USB. W laptopie możesz
mieć trochę lepiej wykonany port usb, mniej podatny na zakłócenia, etc.
Kup kabelek USB za trochę więcej, niż 5zł...

ps. problem przerabiałem kilka razy- przykładowo nie tak dawno miałem
w firmie dostawę paru sztuk HP1020 - dopiero wymiana kabelka na trochę
lepsze (HAMA ekranowane) uczyniły drukarkę użyteczną (a przewód
był dość krótki, bo 2m).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,