Re: Problem z NTT

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:21:03 MET

Piotrek zapodał(-a):
> Dyskietki nie ma :( Jest płyta CD ze sterownikami do płyty głownej.
> Ponoć w instrukcji jest napisane, że należy z niej zbootować kompa i tam utworzyć dyskietkę.
> Ale płyta się nie bootuje mimo, iż mam ustawiony w biosie first boot:
> CD/DVD

Piszesz w tej chwili maila, tak ?
To masz jakiś komputer, no nie? Zrób sobie sam dyskietkę: na płycie
są sterowniki: znajdź katalog z driverami (pewnie do WindowsXP),
zgraj je na dyskietkę do głównego katalogu dyskietki i tyle.

> Dlatego kupiłem produkt gotowy.... bez systemu (tak było napisane).
> Po czym sie okazuje, ze jest tam LINUX, którego w ogole nigdy w życiu nie pragnąłem.

Linux pogryzł Ci płytkę do Windowsa i powoduje, że nie umiesz zainstalować
poprawnie Windowsa... Zastanów się chłopie, co piszesz. Wiem, że niedziela
i jutro pewnie musisz wcześnie wstać do szkoły, a chętnie byś jeszcze zobaczył
jakąś grę na nowym sprzęcie - ale zrób to na spokojnie, bo pośpiech i nerwy
szkodzą przy takich rzeczach...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,