Pytanie dotyczące płyty głównej

Autor: MK <lololol_at_rotfl.com>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 17:37:18 MET

Mam płytę główną DFI PS83-BL. Mam do niej włożoną pamięć 512/400 ale w
biosie da się ustawić max 266. Nawet gdy tak mam ustawione progrm CPU-Z
pokazuje, że pamięć działa z częstotliwością 133. Na pudełku płyty głównej i
w instrukcji jest napisane dual channe/400, czy to znaczy, że z
częstotliwością 400 chodzą tylko pamięciw dualu? Czy jak dołoże jeszcze
512/400 to będzie w porządku? I jeszcze jedno pytanie: na płycie głównej
świeci się cały czas czerwona dioda (DIMM Standby LED). Czy ma ona związek z
tą pamięcią i czeka aż dołoże 512/400??